search
II Liceum Ogólnokształcące im. Z.Herberta w Brzegu

ul. 1-go Maja 7, 49-300 Brzeg

tel. 77 4111 408

REGON: 532400897

NIP: 747 104 21 48

Konkurs na inspektora ochrony danych (administrator bezpieczeństwa informacji)

Administrator, 02.12.2024 (aktualizacja 17.12.2024)


Dyrektor II Liceum Ogólnokształcącego im. Zbigniewa Herberta w Brzegu ogłasza nabór na stanowisko kierownicze urzędnicze „Inspektora ochrony danych (administrator bezpieczeństwa informacji)” w II Liceum Ogólnokształcącym przy ul. 1 Maja 7, 49-300 Brzeg

Podstawa prawna: art. 37 ust. 1 lit. a Rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO)

Wymagania niezbędne:

Do konkursu może przystąpić osoba, która:

  • Posiada obywatelstwo polskie;
  • Posiada pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
  • Nie była prawomocnie skazana za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe’
  • Ukończyła wyższe studia administracyjne, prawnicze lub informatyczne.

Dodatkowym atutem będzie ukończenie kursu lub studia podyplomowe w zakresie ochrony danych osobowych.

Wymagania dodatkowe:

– Znajomość programów komputerowych do przetwarzania danych osobowych.

-Znajomość międzynarodowych norm i standardów z zakresu ochrony informacji
i bezpieczeństwa IT.

-Znajomość przepisów krajowych i europejskich o ochronie danych osobowych.

-Wiedza teoretyczna i praktyczna dotycząca operacji przetwarzania danych systemów informatycznych i zabezpieczeń.

Zakres zadań:

-Przygotowywanie dokumentacji ochrony danych osobowych, identyfikowanie
i monitorowanie procesów przetwarzania danych osobowych w placówce oświatowej.

-Przygotowywanie propozycji zmian do obowiązujących przepisów wewnętrznych dotyczących danych i systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji.

-Prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych i rejestru kategorii czynności przetwarzania danych.

-Inicjowanie działań w zakresie doskonalenia ochrony danych osobowych w jednostce,
w tym prowadzenie szkoleń osób upoważnionych do przetwarzania i udostępniania danych osobowych oraz przygotowywanie niezbędnych materiałów szkoleniowych
i informacyjnych.

-Opracowywanie projektów optymalizacji i zabezpieczenia procesów przetwarzania danych.

-Przeprowadzanie audytów.

-Współpraca z Urzędem Ochrony danych Osobowych.

Odpowiedzialność:

-Bieżące informowanie administratora danych i pracowników o obowiązkach spoczywających na nich na mocy rozporządzenia.

– Współpraca z organem nadrzędnym.

-Terminowe załatwianie spraw.

-Efektywne wykorzystywanie czasu pracy na zajmowanym stanowisku.

Umiejętności:

Ukończone kursy podnoszące kwalifikacje i umiejętności.

– Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.

– Umiejętność pracy w zespole.

– Prawo jazdy kat. B

 

Predyspozycje:

– Komunikatywność i umiejętności pracy w zespole.

– Dobra organizacja pracy.

– Dyspozycyjność.

– Umiejętność rozwiązywania problemów

Uprawnienia:

– Podpisywanie sporządzonych sprawozdań i innych dokumentów dotyczących ochrony danych osobowych.

– Informowanie przełożonego o postępie i wynikach spraw bieżących, wynikających trudnościach i podjętych działaniach w celu ich rozwiązywania.

Wymagane dokumenty:

– List motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem.

– CV z opisem przebiegu pracy zawodowej kandydata.

– Kserokopie świadectw pracy.

-Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie- poświadczone za zgodność
z oryginałem.

– Referencje zawodowe.

– Kwestionariusz osobowy zgodny z załączonym wzorem, opatrzony własnoręcznym podpisem.

– Kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie, potwierdzone za zgodność
z oryginałem.

– Aktualne oświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku.

– Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.

-Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia konkursu

– kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.

Uwaga:

Przekazanie przez Ciebie danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w tym ogłoszeniu jest Twoją wyłączną decyzją, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.

Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski, na koszt własny kandydata.

Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w formie papierowej:

  1. osobiście w sekretariacie II Liceum Ogólnokształcącego im. Zbigniewa Herberta
    w Brzegu, ul. 1 Maja 7, 49-300- Brzeg (II piętro),
  2. za pośrednictwem operatora pocztowego na wyżej wymieniony adres, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko inspektora ochrony danych osobowych –
    administrator bezpieczeństwa informacji
    „ w nieprzekraczalnym terminie do 16 grudnia 2024 r. do godziny 14:30 (decyduje data wpływu do sekretariatu szkoły).

Jeśli spełnisz wymagania formalne (w tym złożysz wymagane dokumenty i oświadczenia), zaprosimy Cię do następnego etapu naboru- rozmowy kwalifikacyjnej, telefonicznie lub elektronicznie. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej II Liceum Ogólnokształcącego im. Zbigniewa Herberta
w Brzegu.

Załącznik 1 – Kwestionariusz_osobowy_dla_osoby_ubiegajacej_sie_o_zatrudnienie

Załącznik 2 – Klauzula zgody i klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy

 

 

Jesteś tutaj: Bip -> Konkurs na inspektora ochrony danych (administrator bezpieczeństwa informacji)

Ostatnia modyfikacja: 17 grudnia 2024