Dyrektor II Liceum Ogólnokształcącego im. Zbigniewa Herberta w Brzegu ogłasza nabór na stanowisko kierownicze urzędnicze „Inspektora ochrony danych (administrator bezpieczeństwa informacji)” w II Liceum Ogólnokształcącym przy ul. 1 Maja 7, 49-300 Brzeg
Podstawa prawna: art. 37 ust. 1 lit. a Rozporządzenia o ochronie danych osobowych (RODO)
Wymagania niezbędne:
Do konkursu może przystąpić osoba, która:
- Posiada obywatelstwo polskie;
- Posiada pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- Nie była prawomocnie skazana za przestępstwa umyślne ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe’
- Ukończyła wyższe studia administracyjne, prawnicze lub informatyczne.
Dodatkowym atutem będzie ukończenie kursu lub studia podyplomowe w zakresie ochrony danych osobowych.
Wymagania dodatkowe:
– Znajomość programów komputerowych do przetwarzania danych osobowych.
-Znajomość międzynarodowych norm i standardów z zakresu ochrony informacji
i bezpieczeństwa IT.
-Znajomość przepisów krajowych i europejskich o ochronie danych osobowych.
-Wiedza teoretyczna i praktyczna dotycząca operacji przetwarzania danych systemów informatycznych i zabezpieczeń.
Zakres zadań:
-Przygotowywanie dokumentacji ochrony danych osobowych, identyfikowanie
i monitorowanie procesów przetwarzania danych osobowych w placówce oświatowej.
-Przygotowywanie propozycji zmian do obowiązujących przepisów wewnętrznych dotyczących danych i systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji.
-Prowadzenie rejestru czynności przetwarzania danych i rejestru kategorii czynności przetwarzania danych.
-Inicjowanie działań w zakresie doskonalenia ochrony danych osobowych w jednostce,
w tym prowadzenie szkoleń osób upoważnionych do przetwarzania i udostępniania danych osobowych oraz przygotowywanie niezbędnych materiałów szkoleniowych
i informacyjnych.
-Opracowywanie projektów optymalizacji i zabezpieczenia procesów przetwarzania danych.
-Przeprowadzanie audytów.
-Współpraca z Urzędem Ochrony danych Osobowych.
Odpowiedzialność:
-Bieżące informowanie administratora danych i pracowników o obowiązkach spoczywających na nich na mocy rozporządzenia.
– Współpraca z organem nadrzędnym.
-Terminowe załatwianie spraw.
-Efektywne wykorzystywanie czasu pracy na zajmowanym stanowisku.
Umiejętności:
– Ukończone kursy podnoszące kwalifikacje i umiejętności.
– Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych.
– Umiejętność pracy w zespole.
– Prawo jazdy kat. B
Predyspozycje:
– Komunikatywność i umiejętności pracy w zespole.
– Dobra organizacja pracy.
– Dyspozycyjność.
– Umiejętność rozwiązywania problemów
Uprawnienia:
– Podpisywanie sporządzonych sprawozdań i innych dokumentów dotyczących ochrony danych osobowych.
– Informowanie przełożonego o postępie i wynikach spraw bieżących, wynikających trudnościach i podjętych działaniach w celu ich rozwiązywania.
Wymagane dokumenty:
– List motywacyjny opatrzony własnoręcznym podpisem.
– CV z opisem przebiegu pracy zawodowej kandydata.
– Kserokopie świadectw pracy.
-Kserokopie dyplomów potwierdzających wykształcenie- poświadczone za zgodność
z oryginałem.
– Referencje zawodowe.
– Kwestionariusz osobowy zgodny z załączonym wzorem, opatrzony własnoręcznym podpisem.
– Kserokopie dokumentów potwierdzające posiadane wykształcenie, potwierdzone za zgodność
z oryginałem.
– Aktualne oświadczenie lekarskie o braku przeciwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na proponowanym stanowisku.
– Oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie.
-Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia konkursu
– kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w ustawie z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.
Uwaga:
Przekazanie przez Ciebie danych osobowych i informacji wykraczających poza zakres określony w tym ogłoszeniu jest Twoją wyłączną decyzją, a przekazane dane i informacje nadmiarowe nie podlegają ocenie.
Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być przetłumaczone na język polski, na koszt własny kandydata.
Dokumenty aplikacyjne należy złożyć w formie papierowej:
- osobiście w sekretariacie II Liceum Ogólnokształcącego im. Zbigniewa Herberta
w Brzegu, ul. 1 Maja 7, 49-300- Brzeg (II piętro), - za pośrednictwem operatora pocztowego na wyżej wymieniony adres, w zamkniętej kopercie z dopiskiem: „Konkurs na stanowisko inspektora ochrony danych osobowych –
administrator bezpieczeństwa informacji„ w nieprzekraczalnym terminie do 16 grudnia 2024 r. do godziny 14:30 (decyduje data wpływu do sekretariatu szkoły).
Jeśli spełnisz wymagania formalne (w tym złożysz wymagane dokumenty i oświadczenia), zaprosimy Cię do następnego etapu naboru- rozmowy kwalifikacyjnej, telefonicznie lub elektronicznie. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej II Liceum Ogólnokształcącego im. Zbigniewa Herberta
w Brzegu.
Załącznik 1 – Kwestionariusz_osobowy_dla_osoby_ubiegajacej_sie_o_zatrudnienie
Załącznik 2 – Klauzula zgody i klauzula informacyjna dla kandydatów do pracy